Relations with users

ENAC's customer service follows the principles of trasparency and effective communication to receive the users' request, provide them with needed information, granting them access to documents.

To this end, ENAC uses a pool of resources and tools aimed at promoting and optimizing relations with various target audiences.

    Il servizio di Relazioni con il Pubblico viene assicurato attraverso i canali telefonici ed e-mail.

    Il servizio telefonico è attivo nei giorni feriali dal lunedì al venerdì dalle ore 9.30 alle 13.00 e dalle 15.00 alle 17.00. I numeri di riferimento sono:

    +39 06 44596373
    +39 06 44596372

    E’ possibile inoltre contattare la Funzione Organizzativa Comunicazione Istituzionale via email all’indirizzo comunicazione@enac.gov.it. Si richiede, in questo caso, di specificare al meglio le esigenze informative in modo da consentire di rispondere nel più breve tempo possibile e/o interessare l’eventuale Struttura ENAC di riferimento.

    The high number of requests for information that arrives daily via e-mail to the address comunicazione@enac.gov.it does not allow, in spite of the ongoing commitment of the resources currently available, to respond to the requests with the expected solicitude. We apologize, while ensuring that all information needs will be examined in any case, taking into account the arrival order and any related deadlines.

    Last update
    VEDI ANCHE
    VEDI ALTRI